Operation Firefox, el nou concurs impulsat per Mozilla

Mozilla veu que amb el suport dels usuaris es poden fer campanyes publicitàries iguals o fins i tot més productives que gastant-se grans quantitats de diners.

L’última proposta és Operation Firefox. Consisteix en enganxar un pòsters gegants (més o menys d’un metre per un metre) a llocs d’arreu del món i amb una gran afluència de públic.

Els equips que vulguin participar han d’enviar una proposta a la web d’Operation Firefox especificant la seva idea detalladament abans de 9 de novembre. Posteriorment s’escolliran les 50 millors propostes als que se’ls enviarà un pòster de franc. Els equips el que hauran de fer llavors és posar el pòster al lloc acordat i documentar el procés i enviar-ho a Mozilla. Posteriorment les quatre millors rebran premis: el guanyador un MacBook Pro i els tres següent una Nintendo Wii.

Tot i això no podem participar: el concurs està limitat a usuaris d’Estats Units, Japó, Xina, Canadà (excepte el Quebec) i Nova Zelanda, és a dir, tan sols on Mozilla hi té oficines.

www.operationfirefox.com